ДомойКарта порталаКонтакты Мой мир. Мой a.ua

Добавить в избранное
 
Разделы портала: A.BAR · Cool · MP3 Музыка · RSS Читалка · Автомобили · Анекдоты и шутки · Архив Софта · Видео · Гороскоп · Знакомства · Кулинарная книга · Курс валют · Магазины · Мобильные фишки · Мобильные телефоны · Недвижимость · Новости · Онлайн Переводчик · Погода · Поиск · Почта · Работа · Радио · Рейтинг сайтов · Рефераты · Сонник · Фильмы
Погода, Новости, загрузка...
Я ищу

Главная ~  Раздел:

Название реферата: Механізм ціноутворення у системі економічних методів управління підприємством як шлях підвищення його конкурентоздатності в умовах невизначеності ринку


Вы можете скачать реферат "Механізм ціноутворення у системі економічних методів управління підприємством як шлях підвищення його конкурентоздатності в умовах невизначеності ринку" со следующих сайтов:

скачать реферат "Механізм ціноутворення у системі економічних методів управління підприємством як шлях підвищення його конкурентоздатності в умовах невизначеності ринку"

1. http://www.bankreferatov.ru/db/M/5EF004B9E32E406CC3256987001CC493

2. Просмотреть полную версию


Розділ 1. Механізм ціноутворення у системі економічних методів
управління підприємством як шлях підвищення його
конкурентоздатності в умовах невизначеності ринку.

1. Поняття системи цін , види цін та їх характеристика у політиці
ціноутворення підприємства.


Метою даного розділу є розкриття поняття ціни та її механізмів у системі
ціноутворення підприємства.
Як відомо , ціна являє собою економічну категорію , яка означає суму
грошей , за яку продавець хоче продати , а покупець готовий купити товар.
Ціна певної кількості товарів складає його вартість , звідси ціна – грошова
вартість товару. Коли одиниця певного товару обмінюється на певну кількість
іншого товару , це останнє стає товарною ціною даного товару.
Таким чином , ціна – це складна економічна категорія , в якій
фокусуються практично всі основні економічні відношення в суспільстві.
Перед усім це відноситься до виробництва та реалізації продукції ,
формуванню її вартості , а також до створення , розподілу і використанню


Еще похожие рефераты:
1.Економіка, організація, планування. Вдосконалення управління підприємством в умовах ринку
2.Економіка, організація, планування. Вдосконалення ціноутворення в умовах ринку та його вплив на ефективність діяльності підприємства
3.Управління підприємством у невиробничій сфері в умовах сучасного ринку
4.Організаційна структура управління підприємством у невиробничій сфері в умовах ринку
5.Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдосконалення в умовах ринку на прикладі Центру ‘’Торгпреса‘’
6.Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдосконалення в умовах ринку» на прикладі Центру ‘’Торгпреса‘’
7.Прийняття рішень в умовах ризику і невизначеності. Ризик як економічна категорія
8.Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдоскона-лення в умовах ринку на прикладі Центру ''Торг-преса''
9.Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдоскона-лення в умовах ринку' на прикладі Центру ''Торг-преса''
10.Економіка і управління інвестиціями. Шляхи підвищення рентабельності підприємства в умовах ринкових відносин


Интересные новости:
Погода, Новости, загрузка...







Погода, Новости, загрузка...
 









 
               
 

Знакомства

Переводчик

Работа

Рефераты

Знайомства

Перекладач

Новини

Робота

Кино